söndag 4 oktober 2009

Lör-Sön

Igår (lördag) så drog M och P upp mig klockan 0730 för då skulle de spela en golftävling och farmor skulle passa mig. När vi satt i bilen ringde farmor och sa att de hade ställt intävlingen pga vädret. Nu när vi ändå var i bilen så körde vi till Billesholm och åt frukost med farmor och farfar.
Efter det var det storhandling på Maxi och sen knoppade jag in ett tag.På kvällen kom Theodor och hans föräldrar på besök, det var jättetrevligt.

Idag söndag så åkte mamma till Ullared med Theodors föräldrar så jag fick ha pappa heltför mig själv, vi har myst och busat om vartannat hela dagen. Pappa fick ett ryck innan mamma kom hem och bakade kanelbullar. Det smakade smaskens.
Vi hann gå ut en runda i blåsten också, vi rensade upp lite i trädgården, eller M och Pgjorde det, själv tyckte jag det var rätt myisgt att beskåda detta inlindad i en filt,sittande i vagnen.

Mormor och morfar var inne en kort stund för att säga hej och nu "nyssar" jag gott.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med pappadagar!! För övrigt älskar jag också när pappa kommer hem från jobb! Då har jag laddat hela dagen för stim, stoj och lek! Kollade kalendern och det ser tajt uy denna veckan! Hur har ni det i början på nästa? Dags att SES!!! /Noah

    SvaraRadera