måndag 5 oktober 2009

Lillebror

Idag var det Knytte i full storm. Ingela som håller i det hade brutit ett revben och kunde inte vara med så vi traskade iväg till scoutgården där det blåste lite mindre. Jag lekte med Olle, Alvina, Annie och Emmie. Somnade på vägen hem men när jag vaknade så var Annie och Emmie här. Vi lekte och busade ett tag innan det var dags för dem att åka hem. Mamma slängde i mig lite mat och sen for vi äntligen till BB för att träffa Lillebror. Han har fortfarande inte fått något namn så vi kallar honom lillebror. Jag är nästan lika stolt som Alvina även om han inte är min lillebror. Jag fick pussa och klappa på honom idag, han var super söt. När vi kom hem fick jag provköra bilen lite innan det var dags för mat. Dagen har varit bra men jag har bestämt mig för att skrika och gapa en hel del idag. Första utbrottet var när m skulle ta på mig kläder och nästa vid ytterkläderna, sen hade jag en bra period fram tills vi kom hem från lillebror. Då rasade nog världen 30 gånger innan jag fick i mig lite middag. ( Tråkig period just nu men hon är go när hon är go :) )


Ditte och Lillebror




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar