onsdag 19 augusti 2009



Idag kom Ditte och Alvina och hade bullar med sig till frukost. Vi är snart som en enda stor familj :) Skojade bara de hade varit iväg med Oliver och var på väg hem. Carro och Theodor tittade oxå in så det blev en mysig fika. Oliver skulle spela fotboll på Bjärshög idag och vi tyckte att det var en lagom promenad dit. När vi väl kom dit och jag och Alvina hade fått syn på gräsmattan så visade det sig att det var slut och alla var på väg tillbaka till skolan. Theodor tyckte att det blev lite jobbigt och ville då ha lite mat. Mammorna la ut lite filtar i "parken" utanför Oj medan jag och Alvina sprang rundor lite. Theodor fick sin välling och nu var det vi som säckade ihop. Vet inte hur långt de sen gick för när vi var utanför Tanja i barnvagnsaffären så sov både jag och Alvina. Theodor däremot kämpade på hela vägen hem.

Jag har bestämt mig för att bråka lite med M o P denna veckan, det verkar som de tänker sätta hårt mot hårt men jag fortsätter ett tag till så jag är alldeles säker. Idag testade jag när det var dags för middag. Gallskrek i säkert 10 miuter i hopp om att jag skulle få päron till lunch istället för rislåda. Mamma gav sig inte och till sist var jag så hungrig så jag åt min rislåda.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar