torsdag 27 augusti 2009

Tänk vad man kan hinna med...

Idag vände jag på ordningen, ingen välling utan frukost direkt. Blev inte riktigt mätt så efter lite busande orkade jag få ner en hel välling. Mamma slängde in mig i bilen och när vi stannade så var vi i Kvidinge. Hela sommaren har jag lyssnat på Ingela i bilen men jag har inte träffat henne. Men nu var det dags att få se henne sjunga live. Innan sommaren var jag inte så intresserad av det där med musik och dansa men nu stod jag som klistrad och tittade på när hon spelade. Trots att det var ett tag sedan vi var där så traskade jag in som om det var i förrigår.

Jag somnade som vanligt i bilen när vi körde där ifrån men det blev en korting på ca 40 minuter. Mamma tyckte att hon behövde röra på sig så vi cyklade upp till Ditte och Alvina. Jag älskar att åka cykel. Alvina och jag busade lite innan det var tid att cykla hem. Oliver hittade en extra näsa både till mig och Ditte. :)

När man har en mamma som min så hinner man med väldigt mycket om dagarna, så om inte allt detta var nog så åkte vi till farmor och farfar så fort pappa kom hem. Där vinkade jag snabbt av M och P och sen hade jag farmor och farfar för mig själv i några timmar. M och P åkte vidare till en invigning i Landskrona.

Idag sa jag farmor riktigt tydligt så gissa om hon är stolt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar