torsdag 13 augusti 2009

City gross

Idag jobbar de båda igen . Men jag är inte ledsen för det, då får jag mer tid med mormor. Mormor skulle till sjukgymnasten så hon kom lite senare, men jag var duktig och satt i min stol och ritade medan mamma jobbade vid datorn. Efter ett tag blev det lite tråkigt och mamma fick ta på mig gummistövlarna så jag kunde springa i trädgården. Mamma var dock inte med utan satt på altanen och jobbade vid datorn. Som tur var hade mormor mer tid med mig när hon kom :)

Jag, mamma och mormor hann med en runda till familia ikväll oxå. Jag fick ett par nya skor:) vi mätte mina fötter och de skorna jag hade på mig var för små. Hoppsan! De gamla åkte i soptunnan direkt och de nya åkte på. Mamma investerade oxå i en mätsticka så jag ska slippa råka ut för samma sak igen. Detta var faktiskt andra gången.

Ikväll har jag ätit kräftor och räkor. Jag gillade det men pappa var nog lyckligast i familjen ikväll :) Han satte i sig ett kilo kräftor själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar