fredag 14 augusti 2009

Tårtbakning

Idag var det tårtbakning som gällde. Mamma har stått i hela dagen. Bakat tårtor och jobbat samtidigt. Som tur är var mormor även idag här:) Jag bestämde mig att jag skulle upp lite tidigt idag. 06:45 vaknade jag och vägrade somna om. Inte så poppis hos mamma och pappa men mamma var gladare när jag tog igen det vid middagssovningen då jag knoppade i 2 timmar.

Ikväll var det äntligen dags att träffa Åsa Peter och Ella. Jag och Ella höll igång bra båda två men när det var dags att sova så la jag upp värsta pizzan så det blev till att åka hem. M och P vet inte riktigt vad det kan vara så det är nog bara att avvakta och se. Jag somnade gått i bilen hem i alla fall.





2 kommentarer:

  1. Min mamma ser fram emot att smaka av tårtorna senare i eftermiddag! =)

    Jag har en teori: Du kanske åt för mycket tårta under dagen så att din mage sparkade bakut lite senare??? Ska man bli doktor eller? /Noah

    SvaraRadera
  2. Krya på Dig mormors "stoooora" älskling.
    Tusen pussar o kramar Morr

    SvaraRadera