söndag 30 augusti 2009

KM

Nu har det varit helg och konstigt nog har jag inte hunnit träffa M o P så mycket. De har spelat klubbmästerskap och då har jag varit i stugan med mormor och Ketty.

Jag trivs väldigt bra där och jag vinkar alltid glatt hej då när jag blir lämnad. I går lördag blev det lite konstigt eftersom mormor gick och stukade foten när vi var på väg ner att gunga, men jag förstod att det inte spelade någon roll om jag tjatade så det fick bli lite lugnare lekar på altanen så mormor fick vila. Idag var hon som tur var lite bättre så jag och Julia fick gungat. Julia ser ni på bilden och hon bär jag med mig överallt när jag hälsar på. Hemma bryr jag mig inte alls om några dockor.

Det gick bra för M och P på golfen. Mamma vann och pappa blev 7:a så de var nöjda när de kom och hämtade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar