onsdag 9 september 2009

Johan 25 år

Idag sov jag till 9. Sen var det full fart hela dagen så det behövdes nog.

Direkt efter välling for vi iväg och badade i Perstorp. Flera av mina kompisar var där. Alvina, Olle och Theodor. Jag åkte kana, plaskade och åt korv :) Somnade när vi passerade Klippan på vägen hem. M fick ett storryck och började städa medan jag sov. För att vara säker på att vi skulle ha att göra idag så har hon även tvättat fönsterna, bakat bullar och tvättat.

När pappa kom hem så körde vi till Johan som fyller år idag. Grattis Johan. Johan är lite av min favorit och jag passade på att mysa lite i knäet på honom ikväll.

Somnade i bilen hem ikväll vilket har börjat bli ganska ovanligt just på kvällarna så det var skönt. Natti natti.....

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar