måndag 21 september 2009

Måndag = Knytte

Idag blev det lite stressigt, mamma har telefonmöte varje måndag vilket innebär att vi måste komma i väg 8:55. Inte lätt när jag ville sova länge. Vi skulle hämta mormor oxå men hon var så snabb så hon hann gå hit innan vi ens hann börja köra. Hade en jättemysig dag med Alvina, Olle och alla de andra barnen på knyttet. Var visserligen lite kallare idag och jag var ju lite trött eftersom jag inte fick sova i morse men det var kul ändå.

Somnade på vägen hem och sov i nästan 2 timmar. När vi hade ätit så for vi iväg till Familia för att leta kläder till mamma + en overall till mig. Mamma var inte nöjd med någon så nu hoppas hon affärerna får in lite till innan vintern. Konstigt nog hittade hon både tröja och byxor till sig själv.

Pappa hade börjat på middagen när vi kom hem , ny rätt som var jätte god.

1 kommentar:

  1. Vad härligt det ser ut med knytte! Jag längtar tills jag blir så stor att jag också får lov att vara med! Hade varit kul om vi kunde stämma träff någon dag för lite kel! Kram Noah

    SvaraRadera