fredag 4 september 2009

Kvidinge

Torsdagar är allt lite heliga. Då kör jag och M till Kvidinge för att dansa med Ingela. Oftast är Alvina oc Ditte oxå där.
I går kom vi dit först där var inga andra barn och då blev jag inte riktigt färdig att leka med något men när Alvina kom så satte vi fart.
Jag har fått några nya favorit sysselsättningar som jag inte har varit så intresserad av tidigare. Jag vill gärna rita och igår skulle jag plocka ner stolarna själv eftersom mamma aldrig kom men det gick inte så bra utan stolen var lite tyngre än vad jag hade tänkt, som tur var så blev jag mest rädd och slog inte mig.
Dockor är oxå en av de nya favorit lekarna. I morse har jag läst för dockan, bäddat ner henna och matat henne.

1 kommentar:

  1. Stora tjejen ju... Hoppas att förkylningen är bättre så att din mamma inte behöver vara hemma en hel dag :) :) Kram från Åsa & Ella

    SvaraRadera