torsdag 10 september 2009

Hos Doktorn

Imorse var mamma lite yr i men efter lite koll med Dittehamnande vi i Kvidinge. Idag dansade jag med en egen bebis ( docka) under första dansen som egentligen bara är för de allra minsta men jag hade ju en bebis så då gick det bra för Ingela.
Lite fika och sen var det dags för oss stora barn. Jag verkligen älskar det och är på spänn hela tiden och med på vad som ska hända. Lite annorlunda var det idag eftersom mormor kom och hälsade på. Hon fick oxå dansa :)
Somnade när vi körde hem för att ladda inför nästa aktivitet.
Idag var det dags för ny tid hos ögonläkaren.
Jag var jätte duktig och det var en jätte bra läkare som tog allt i mitt tempo.
Bäst av allt var att hon sa att det inte var något fel på mina ögon. Synen var som den skulle. Men för säkerhetsskull så blir det ny koll om 9 månader.

1 kommentar:

  1. Va bra Minea att min Mamma har lite koll på din, annars hade jag ju fått dansa utan dig och det hade ju inte varit så kul... Skönt att det gick bra hos doktorn...Kram Alvina

    SvaraRadera