måndag 14 september 2009

Knytte

Idag var det äntligen Måndag vilket innebär Knytte. Det var andra gången så nu har jag lite mer koll på vad som ska hända och jag gillar det verkligen. Idag fick vi höra en saga, bygga koja och sjunga. Jag hade samlat ihop lite fler kompisar denna veckan. Alvina hade blivit frisk, Olle var där + att Annie och Emmie var med.

Somnade som vanlig på vägen hem men jag hann vakna så jag fick lekt med Annie och Emmie ett litet tag innan de skulle åka hem.

När fam Axelssons hade kört satt vi oxå oss i bilen och for till Maxi, hemma igen ringde Ditte och de var på väg ner till Innebandyn som Oliver spelar i sporthallen som ligger precis där vi bor. Vi gick och mötte och så lycklig jag blev när jag fick syn på Alvina. Mamma hade inte hjärta att gå hem utan jag fick stanna ett tag och tittat på tillsammans med Alvina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar