fredag 4 september 2009

Morfar Kaj

Idag fick mamma jobba lite men när hon var färdig körde vi till stugan. Jag lekte med mormor och Ketty men mamma fick bara titta på. Det gjorde inte så mycket för efter ett tag så körde mamma och tränade golf och jag fick vara kvar hos mormor. Somnade ganska snabbt i vagnen och sov när mamma kom tillbaka. När mamma tyckte att det räckte med sömn, ( efter 1,45) så hoppade vi alla in bilen och körde till Ängelholm. Vi han med ÖB, en sko affär och Maxi. De 2 första afärerna var ok men Maxi kunde jag varit utan. Slutade med värsta näseblodet. Mamma skulle prova en overall på mig. Passade perfekt, mamma bad mig att sitta ner för att kunna se så den inte drog över ryggen. När jag satte mig ner tappade jag balasen och åkte med näsan först i backen. Fick en korv som tröst när vi kom ut och sen kändes det bättre även om jag såg ut som en slagskämpe.

När vi kom tillbaka till stugan så kom pappa och morfar oxå. Vi åt super god lax och hedrade mammas morfar som skulle fyllt 85 idag. Jag passade oxå på att mysa och driva med Nor ( morfar).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar