söndag 27 september 2009

Helgen

Helgen har varit bra även om M och P verkar tro att jag har lite feber på gång. Vi får se hur det känns i morgon. Har varit lite hängig i kväll även om jag har orkat busa lite med mormor och Nor som kom och hälsade på.

I går lördag var vi och hälsade på Pappas farmor Mai-Britt. ( Bibbe) . På kvällen for vi iväg till Fjärlöv och träffade barndomskompisar till Mamma, Ella och hennes föräldrar var oxå där. Hade en jättetrevlig kväll även om jag inte visade mig från min bästa sida. Det blev lite fel med mattiderna så vi skyller på det :) Jag hade jätte kul med Ella så mitt uppförande var det nog M och P som brydde sig mest om.

I dag har jag hjälpt M och P i trädgården. När jag vaknade efter middagsluren så putade jag med läppen och ville leka med Alvina. Mamma körde upp mig på åsen så vi fick härjat av oss.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar